• Véletlenül került elő egy elfeledett archívumból ez a világháborús dokumentum. A képet ugyan nem iPhone-nal fényképezték, de így is drámai a fotó hangulata. A harc elszánt és kíméletlen: Apple vs. Google...vajon ki győz? •

Szerző: libaháj

10 komment

Címkék: fake

A bejegyzés trackback címe:

https://hi-phone.blog.hu/api/trackback/id/tr213228540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csülökpéknémódra 2011.09.15. 14:21:05

A kérdés, hogy kell-e győzni valamelyiknek? Nyilván kell, de nem lehetne egyszer végre harc helyett együtt dolgozni? Csak az számítana, hogy jó legyen, akkora a haszon, hogy felelsleges veszekedni rajta, tudom ostobaság, bocs.

niburta 2011.09.16. 22:15:37

Dübörög a Nagy ALMAda.

niburta 2011.09.16. 22:22:33

@csülökpéknémódra:
Kérdésed nem kérdés, mivel nem valamelyiküknek kell győzni.
Itt mindkét fél győz, akik fizetnek azok mi vagyunk. Nem az a kérdés, hogy a user-nek mi lehetne a legjobb, ez ezredrangú. A gyártók a műbalhé leple mögött hülyére kaszálják magukat. Lásd coca vs. pepsi...

csülökpéknémódra 2011.09.17. 00:05:06

@niburta: De akkor is zsírrá kaszálnák magukat, ha együtt dolgoznának, nem mindig a verseny a legprofittermelőbb.

pepe-cselő 2011.09.17. 15:04:22

@csülökpéknémódra: Egyetértek, lehet a bevétel kevesebb lenne, de a költség is, nem vinne pénzt a mediaharc, jóval kevesebb lenne a fejlesztési zsé, mert megoszlana, nem lennének horribilis perköltségek, és a gyártási rezsi is töredéke lenne, lehet a profit nem is változna ezért.

troGlodita 2011.09.18. 03:48:20

Az emberek nem tudnak harc nélkül élni, lételemük, ha nem volna, halálra unná magát mindenki.

csülökpéknémódra 2011.09.18. 13:52:17

@pepe-cselő: Nagyon érdekes lenne, ha egy profi közgazdász csinálna egy összehasonlító táblázatot a két verzióra, költség és bevétel szempontból. Arról nem is beszélve, hány felesleges ember dolgozik, akik tolják a médiaharcot, ügyvédek, jogászok, aztán kenőpénz, akár bűntények is felbukkanhatnának. Izgi lenne.

niburta 2011.09.18. 21:42:15

Panem et circenses.
Mióta a világ világ ezt a módszert alkalmazzák. Jól bevált.
A reklám hőfoka lassacskán lanyhul, egyre kevesebbet nyom a latban. Mindenkinek a könyökén jön ki a téma. Egyre több pénz a reklámba, egyre kisebb hatásfok.
Emelni kell a téma hőfokát, erre a botrány a legalkalmasabb. Sajnos az ember legalantasabb ösztöneire apellálnak sokszor...

csülökpéknémódra 2011.09.18. 22:58:09

@niburta: De Te a mostani rendszerről beszélsz, értem, az így működik. De senki nem tudja, a másik megoldás hogy szuperálna. Érdekes kísérlet lenne, mindenki unja már ezt a klisévilágot.

pepe-cselő 2011.09.21. 16:07:21

@csülökpéknémódra: Továbbra is csülökkel értek egyet. Ezek akkora vállalatok, hogy ők megcsinálhatnák ezt a trükköt. Csak ilyen szintről lehet változtatni. Egy próbát megérne. Aztán mindenki utánozná őket.