• Írjunk verset kedvenc kütyünkről, ha elég vers születik, megszavazzuk a legjobbat és díjazzuk is. Hajrá iPoéták! •

Szerző: libaháj

19 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://hi-phone.blog.hu/api/trackback/id/tr233129102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

troGlodita 2011.08.06. 20:43:17

remek ötlet, mindjárt faragcsálok valami rímsalátát

troGlodita 2011.08.06. 21:11:31

nos, imhol vala:
Féltékeny gépharag

Állj! Fonom hajad réveteg,
iPhonom emiatt rég beteg.
Állj! Pederaszta, te hallgatag
iPad, e raszta hajzuhatag
dühre csábít Jago sugallatán?
Gazdád kábítja? Ó, tán sarlatán?

troGlodita 2011.08.06. 21:15:31

jajaj, elírtam, és már nem tudom javítani:
"iPhone-om" a helyes, bocsesz

JaFFaR 2011.08.07. 04:06:54

@troGlodita: semmi gond, ez nem érettségi
egyébként remek kis pöffenet született,
várjuk a riposztokat vagy rím-posztokat
köszi a lelkesedést

jaffar

bruschetta 2011.08.07. 09:44:20

@troGlodita: Mestered csak nem Prosztatikus Vogon Jeltz volt? :)

troGlodita 2011.08.07. 13:02:46

jaj, lebuktam, igen, igen, lehúztam nála egy szemesztert, iVogon

pepe-cselő 2011.08.07. 22:36:47

Itten vala iPhone,
hálóban, mit pók fon.

Vergődik mint lódarázs,
elkelne a jó varázs.

Kiszíjja a vérét,
megkapja a bérét,
ami, bizony, sok kis app,
egyebet ő sose kap!

Lávmitendör 2011.08.08. 02:41:26

@bruschetta: En is rqjongo vagyok, szimpatikus vagy. :)

bruschetta 2011.08.08. 15:27:19

Izzó láva, fortyogó habok
Kénköves pokol, katarzis csillagok
Égig érő sziklák, jéghideg vizek
Mélységek szörnyei, gyilkos pestisek...
Nem rettent semmi...
nyugodt vagyok...
csak kényelmes fotelben üldögélek,
s iPad-et lapozgatok

bruschetta 2011.08.08. 15:30:58

@Lávmitendör: :)
Sajnos, nyomába sem érek a mesternek...

libaháj 2011.08.08. 16:50:19

kiváló, kiváló, hölgyeim vagy uraim...
@bruschetta versét elküldjük az Apple-nek, hogy vegyék be reklámszövegnek, de a többi is csúcs
csak így tovább

AquilaPhotoBlog 2011.08.08. 18:55:03

Hát ezeken jót derültem :D!! Majd én is próbálkozom valamivel :D.

troGlodita 2011.08.10. 16:00:14

@pepe-cselő: ez olyan lett, mint egy locsolóvers, nagyon népi, jó

BooT92 2011.08.10. 16:31:30

Hardwerek high-phonejáról szólj nékem múzsa,
mi majdnem oly' drága mint a bnőm rúzsa.
Sok blog postja lepörgött, mire végre felbőgött
a kamion motorja, mi ezt a csodát közénk hozta.

Hosszú utat bejártam, míg végre megtaláltam.
Célként előttem lebegett, ez a pixelrengeteg.
Színe, mint a sötét éj, alakja tökély.
Kézben fogni, mondják, csoda, vajh' eljutok oda,
hol a szivárvány színes mint a display, a retina
és nem csak álom, nem folyik szét, minta a tinta,
mikor reggel felébredek.

Így hát útnak eredek,
ölöm a sárkányt, mászok a hegyre, igényem van a kegyre,
hogy én szinkronizáljam fel a macre.
Félre értés ne essék, nem vagyok én féltékeny,
csak nem csípem, ha az én chipem nem friss mint a chipsem.

Most, hogy tiszta vizet öntöttünk a pohárba,
újra belevetem magam az út porába, de a csipába,
hiba volt üres hassal elindulni, "Egy gyrost pitába'!"

Magam mögött hagyom a súlyos kilométereket,
rovom a köröket, tekerem a kereket. "Nesztek, egyetek!".
Elérek végre a várba, a hőn áhított Media Marktba,
de szól a Béla, a "segíthetek?", "Be vagyunk zárva."

Belenyugszom, nem lesz nekem iPhoneom,
de legalább a gyros finom.

libaháj 2011.08.10. 18:58:28

@BooT92: huhuhu
megérkezett Homérosz :)

gratula, kiváló kis eposz
hajrá

bruschetta 2011.08.10. 19:54:35

@BooT92: Lenyomott a konkurencia! :)
Remek lett a költemény
Örülök, hogy van még remény.
Nem csak irigység és gyilkolás
De elbüvölö kreativitás,
Fény és csillogó értelem,
Nem pedig hideg, nyirkos verem
S ez a nehéz, köves út
Gratulálok kedves Boot!
:D

AquilaPhotoBlog 2011.08.10. 22:24:18

Micsoda költői társalgás folyik itt kérem,
Kijárna itt mindenkinek egy művészi érem!
Tanulok az előttem írt sorokból,
Próbálom faragni a rímet izomból.
Petőfiék a Pilvaxban ültek,
Mi a blogon ontjuk a rímet.
Én is gratulálok Boot-nak,
Ki versével elkápráztat.
A gondolatunk, csak ekörül forog,
Éljenek az iPhonok!!

troGlodita 2011.08.11. 13:47:22

Megőrülök, gyerekek...
...mi ez itt, poétaképző? :o)

Le akartok nyomni?
Azt hittem, írok valami kis böffenetet és egyedül maradok, mert mindenki szifonon cseréli a patronjait...
...erre megvadul mindenki, ecsémte...
Egyébként csúcsok vagytok!!!

üdv............egy féltékeny ősember

niburta 2011.08.11. 20:13:22

Pasit hájfonnal megkenő, minden hájjal megkent nő.