Végzetes harapás?

2011.09.02. 03:48

• Úgy tűnik, az infosztráda mélyűrfekete aszfaltját elcsúfító technikai felfagyások repedéseiben szortyogva meggyűlő metakommunikációs tócsák legnagyobbika maga a kérdés: melyik mobilplatform gyűri – csatában csapzott, kétes tisztaságú – fehérneműjébe vetélytársai megfonnyadt kódtöredékeit, melyektől még Smith Ügynök is undorodva fordulna el befogva kényes szaglószervét? A Google és a Microsoft – félhomályos, Star Wars-t idéző cyber-kocsmák sunyi paktumoktól áporodott, zsongítón émelyítő odőrjében fogant, kissé mocskos – frigyéből megszülethet-e az új uralkodó, letaszítván kigyómarta trónusáról a szépreményű Almát, melyet Paris herceg rútul odavethet érzékeitől megcsalatván a vérszomjas fenevadaknak. Vajon egy végzetes harapás vagy egy végzetes bit dönti el a küzdelmet, mely igazi történelmi pillanat lesz? iPhone vs. W7&Android • 

Szerző: libaháj

8 komment

Címkék: fake

A bejegyzés trackback címe:

https://hi-phone.blog.hu/api/trackback/id/tr983196906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bruschetta 2011.09.02. 09:43:08

Torkukon akad a falat :)

pepe-cselő 2011.09.02. 14:18:21

Azt azért le kell szögezni, hogy maga az irányvonal, az élményközpontúság, a szerethetőség mind az Apple újítása, a többiek csak utánozzák, de hát így működik a világ, egyik liheg a másik után. Mindenki harapja a másikat, ahol éri. De méltatlan lenne, ha az Apple kiszorulna a piacról. Szerintem most kéne nekik érezni az idők szagát és sok mindent javítani a rendszerükön, mert valljuk be, volna rajta mit csiszolni. Most kivételesen hallgatni kéne a felhasználók panaszaira, és nem elintézni úgy steve-esen, egy pökhendi beszólással. Talán most nem az új kütyükre kellene helyezni a hangsúlyt, hanem a szolgáltatásaik hibátlanságát kellene célba venni. Személy szerint jobban örülnék, ha fényeznék a rendszert, pl. minden fizetős app-nak legyen 1-2 nap ingyenes próbaideje, mint hogy félévente kijönnek új cuccal. Én drukkolok nekik, de a többiek is tudják, hogy jó nekik az Apple, mert lesz mit utánozni...

csülökpéknémódra 2011.09.02. 18:04:36

@pepe-cselő: Egyetértek pepe-vel, a szolgáltatás minőségére kellene fektetni a hangsúlyt. Én pl. be is szüntetném az ingyenes app kategóriát. Az a baj, hogy rászoktatták az embeeket, hogy nem kell fizetni, de mért ne kéne. Fejlesztők dolgoztak vele, a munkát pedig meg kell fizetni. Mért gondolja bárki is, hogy neki ingyen jár bármi is. Viszont ehhez mindenképpen kellene a próbalehetőség, letölti, gyömöszöli, ha nem tetszik, kuka, egyébként fizet. Egységes rendszer, átlátható, mindenkinek tiszta.

niburta 2011.09.02. 22:46:58

Amint átrágták magulat az almán, csak nehogy egymást rágcsálják tovább.

AquilaPhotoBlog 2011.09.03. 13:14:28

Először is gratulálnék ehhez az agyzsibbasztó bevezető szöveghez, mert annyira idióta, hogy már-már művészi magasságokba szökken xD!

Amúgy egyetértek az előttem nyilatkozókkal. Szerintem is sokkal célra vezetőbb, ha már a meglévő dolgok hibátlanok és felhasználóbarátok. Továbbá az Apple javíthatna néhány dolgon, ami szerintem nagyon nem illik képbe. Vannak olyan esetek, amiket az ember nem is ért, miért hiányzik az iPhone-ből.

libaháj 2011.09.03. 17:27:25

@AqUiLLa: Bocs, srácok a bevezetőért, de nehéz napom volt...

libaháj 2011.09.03. 17:28:25

@niburta: Hadd rágcsálják, Divide et impera, ahogy a latin mondaná.