• Ebben a topikban gyűjtjük a kimoderált kommentcsokrokat, mert ezek a is a rendszer részei és nem töröljük, csak karanténba helyezzük •

 

pepe-cselő 2011.08.11. 16:58:32

Ecséim, belinkeltem ezt a franyes kis képet az appleblogra, oszt kimoderálták a gyökerek, azt mondták, kampányolok, beszarás, ezt a szánalmas bandát, soha többet nem megyek oda, biztos párttitkár volt az admin, valami szucsadam nevű gyík

pepe-cselő 2011.08.11. 18:14:47

Bakkeri, ki is tiltottak teljesen, igazi rendőrblog.

libaháj 2011.08.11. 18:20:47

Gyerekek, vegyünk vissza az indulatokból, ez egy olyan blog, ahol nincs acsarkodás!

@pepe-cselő: Ki fogom moderálni a kommentjeidet, mert ez a stílus itt nem megy, lehet, ott is ez volt a gond, még hagyom kicsit, hogy ne érjen hirtelen kettős sokkhatás. Ne sértődj meg ezen, én felelek a hangulatért, eddig jókat írtál, itt szívesen látunk, ha tiszteletben tartod a közösség érdekeit.

Sine ira et studio!
üdv
libaháj

pepe-cselő 2011.08.11. 18:58:20

Kedves libaháj meg többiek!
Bocs a stílusért, elszaladt velem az a bizonyos póni. Egyetértek, töröld ki.
Egyébként csak annyi történt, hogy belinkeltem ezt a képet, mert szerintem állat, és kimoderálták, hogy kampány. Visszakérdeztem kulturáltan, válasz helyett kitiltottak. Ennyi, felejtsük el.
Csak a jó hangulat számít.

troGlodita 2011.08.11. 19:08:21

Huhuhu, dübörögnek az érzelmek, kell ez egy kicsit, nem vagyunk droidok.

Szerző: libaháj

komment

Címkék: modera

A bejegyzés trackback címe:

https://hi-phone.blog.hu/api/trackback/id/tr443147218
Nincsenek hozzászólások.