VODAFONE, csak rólam ˙˙˙˙˙nem szól...
2011.08.16. 18:03
• Ma kaptam „egyik ismerősömtől” egy általa írt panaszlevelet, gondoltam közzéteszem, vannak benne érdekes momentumok. Képet is mellékelt. •
jelige: Vodafone, csak rólam nem szól!
Tisztelt Vodafone, tisztelt dr. Beck György!
Kérem, hogy próbálják meg komolyan venni saját szlogenjüket, és valahogy tudatosítani, hogy hosszútávon az elégedett vásárló a jó vásárló. Ennek a kereskedelmi irányelvnek a hasznosságát jól igazolja az elmúlt néhány ezer év.
Csatolt panaszlevelemben kifejtem, hogy én miért nem vagyok elégedett vásárlójuk.
Remélem, megértik álláspontomat és erőfeszítéseket tesznek, hogy egy röpke metamorfózis által elégedett vásárlójukká avanzsáljak.
köszönettel
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
**************************************************
A csatolmány:
dr. Beck Gyögy, elnök-vezérigazgató
(reakció: tágult pupillák, megugró vérnyomás, lüktető kutacsok, az a bizonyos bicska a zsebben teszi a dolgát...) Nézzük csak:
- 1. azonnal küldjenek egy vadonatúj, bontatlan készüléket;
- 2. kérjenek levélben elnézést;
- 3. kárpótoljanak az engem ért, fentebb részletezett kellemetlenségekért: küldjenek 32 GB-os iPhone-t vagy emeljék fel a 3G kvótámat 4 GB-ra vagy engedjenek el egyhavi előfizetői díjat;
- 4. írják jóvá a következő számlában azt a 10 napot, amikor nem tudtam használni a szolgáltatásukat;
****************************************************************
Ezt a primitív szabványválaszt bírta összehozni a havi fizetéséért güriző Rita néni...
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Hivatkozva 2011. március 9-én érkezett megkeresésére, jelen elektronikus levelünkben küldjük válaszunkat.
Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Általános Szerződési Feltételek 3.8-as pontjában foglaltak alapján előfizetői szerződéskötést megelőzően minden ügyfelünk hitelképességi vizsgálaton vesz részt. Az utólag fizető előfizetőink esetében végzett hitelképességi vizsgálat cégünk megalapítása óta bevett gyakorlat, melyről szórólapjainkon, az Általános Szerződési Feltételekben és minden esetben az előfizetői szerződés megkötése előtt személyesen is tájékoztatjuk leendő ügyfeleinket.
3.8. „Az adatvédelemre és adatkezelésre vonatkozó 3.7. pontban foglaltakkal összhangban a Szolgáltató jogosult az Előfizető hitelképességének vizsgálatára a 4.1.3. pontban foglaltak szerint, annak érdekében, hogy képet kapjon az Előfizető fizetési készségéről és képességéről, figyelemmel a Szolgáltató által Előfizetőnek nyújtott kedvezményekre és az utólag fizető előfizetői szolgáltatás fizetési módból adódó szolgáltatás hitel jellegére. A szóban forgó adatok kezelése az Előfizető önkéntes hozzájárulása alapján, az Általános Szerződési Feltételek 5. számú Melléklete 2. pontjában írtak szerint történik. Ha az Előfizető nem járul hozzá önkéntesen az adatai hitelképesség vizsgálat lefolytatása céljára történő átadásához, úgy kizárólag előre fizető előfizetői jogviszony létesítésére van lehetősége. A hitelbírálat eredményétől és a Szolgáltató mérlegelésétől függően kerülhet sor – esetenként biztosíték adása mellett – utólag fizető előfizetői jogviszony létesítésére. Lejárt tartozás esetén a Szolgáltató az Előfizetővel utólag fizető előfizetői jogviszonyt nem létesít.”
A hitelképesség vizsgálatát az Általános Szerződési Feltételek 4.1.3-as pontjában foglaltak szerint végezzük el.
4.1.3. „A Szolgáltató az Utólag Fizető Előfizetői Szerződés megkötése előtt és annak hatálya alatt bármikor jogosult az Előfizető hitelképességét vizsgálni, és az Előfizetőtől az ehhez szükséges információkat, illetőleg ezt igazoló okmányokat kérni. A Szolgáltató jogosult a fenti dokumentumok hitelességének ellenőrzésére és felszólíthatja az Előfizetőt azok érvényességének igazolására. A vizsgálat eredményének függvényében a Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás igénybevételét előleg vagy egyéb más biztosíték (pl. bankgarancia, kezesség stb.) adásához kötni. Kivételt képez ez alól, amikor az Előfizető saját elhatározásából a Szolgáltatás igénybevétele előtt a Szolgáltató által meghatározott összeget előlegként a Szolgáltatónál befizeti. Ebben az esetben az Előfizető a Szolgáltatást az előleg értékéig veheti igénybe. A Szolgáltató az előleget saját mérlegelési jogkörében meghatározott idő, de legfeljebb 3 befizetett számla kiegyenlítését követően az ügyfél telefonszámláján jóváírja és a jóváírást követően igénybe vett szolgáltatások díját – az előlegként befizetett összeg értékéig – folyamatosan beszámítással rendezi.”
A vizsgálat során nem szubjektív szempontok alapján értékeljük leendő ügyfeleinket, minden előfizetőnk ugyanazon a folyamaton megy keresztül. Az eredményt egy külön erre a célra fejlesztett és általunk állandóan frissített szoftver határozza meg, így a folyamat emberi befolyásolhatóság nélkül történik. A befizetett előleget a harmadik befizetett számlát követően a negyedik számlában írjuk jóvá az érintett számlaegyenlegen.
Engedje meg továbbá, hogy röviden ismertessük Önnel a Vodafone szervizelési folyamatait!
A Vodafone-nál alkalmazott szervizelési folyamatok kapcsán a hatályos ide vonatkozó kormányrendeletek figyelembe vételével járunk el. Ezek a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről, illetve a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (2) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról.
A fentiek rendeletek szerint: "A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenébe kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áruazonosításhoz szükséges adatokat, az áru átvételének idejét és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti".
Az Iphone készülékek meghibásodása esetén futárt biztosítunk a készülék szervizbe juttatására. Amennyiben a készülék 72 órán belül hibásodik meg, abban az esetben a teles értékesítési csomagot továbbítja a futárszolgálat a szervizbe, valamint a szervizelés idejére kölcsönkészüléket biztosítunk.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy az egyes készülékek szervizelése az adott gyártó saját szervizében történik, a készülékgyártó ennek eredményeképp tudja folyamatosan vállalni a készülékre vonatkozó jótállást. A telefonok javítása során a szerviz állít ki jegyzőkönyvet a készülék állapotáról, hibájáról, illetve ha szükséges csereigazolást is mellékel. A hatályos jogszabályok szerint nem a szervizelések száma, hanem az határozza meg a készülék esetleges cseréjét, hogy annak hibája javítható-e.
A leírtak alapján a készülék cseréje kizárólag a gyártó szervize által kiállított csereigazolással lehetséges.
Nyilvántartásunk szerint a xxxxxxxxxxxxx-es IMEI-számú készülékéhez tartozó töltő egységet a gyártói szerviz kicserélte.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy az iPhone típusú készülékek szervizelését a Telemax GSM szerviz végzi, melynek elérhetősége a következő.
• 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/b.
• +3623880319
Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a +xxxxxxxxxxxxxx-as hívószámú internet előfizetésen az előfizetői szerződés megkötése óta folyamatos szolgáltatást nyújtunk. A szervizelés ideje alatt a szolgáltatást a SIM-kártyán változatlanul biztosítottuk.
A fentiek alapján panaszát nem találtuk jogosnak, a szervizelés ideje alatt számlázott díjak befizetésétől eltekinteni nem tudunk.
Amennyiben a kivizsgálás eredményével nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat panaszával:
Budapesti Békéltető Testület Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara A budapesti ügyfélszolgálati iroda címe, telefonszáma:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Cím: 1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10. Ügyfél-tájékoztatási írásbeli beadványok fogadása
Telefonszám: +36 1 4882131 Levelezési cím: 1376 Budapest 62., Pf. 997.
Telefax: +36 1 4332186 Fax: +36 1 468 0680
E-mail: info@nmhh.hu
Budapest Főváros Kormányhivatalának Fogyasztóvédelmi Felügyelősége
Regionális igazgató: Dr. Bobál Pál
1088 Budapest, József krt. 6.
1364 Budapest, Pf. 144.
Telefonszám: + 36 1 459 4999, +36 1 459 4836, +36 1 459 4833, +36 1 459 4832
Telefax: +36 1 303 9075
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Hétfő - Csütörtök: 9.00 - 16.00
Péntek: 9.00 - 13.00
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
Kalásziné Mares Rita
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport
Az alábbi linken keresztül értékelni tudja ügyintézőnket és válaszunk minőségét. Véleménye fontos számunkra, ezért kérjük, segítse munkánkat a kérdőív kitöltésével!
https://www.smartwpc.com/Charting/NEO89/php/directfill_mass_redir.php?sh=15500&ident=0
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
pepe-cselő 2011.08.16. 23:23:27
Szóval VODAFONE, rólam sem szól!
troGlodita 2011.08.17. 12:10:56
bruschetta 2011.08.20. 16:19:07
Nincs tapasztalatom velük, de a reklámjuktól kiütést kapok!
Libaháj! S mi lett a folytatás?
libaháj 2011.08.20. 19:16:35
Pedig semmibe nem került volna nekik, ha kárpótolnak, és ezért jó hírüket keltettem volna és esetleg szereztem volna nekik néhány új ügyfelet. Kb. 3 barátom döntött emiatt úgy, hogy a T-Mobilnál vesz iPhone 4-et, pedig a Vodafone-nál tervezték.
Ennyi...
csülökpéknémódra 2011.08.22. 23:58:00
bruschetta 2011.08.23. 09:25:16
Te, és legalább értékelted az ügyfélszolgálatot? :)
Utolsó kommentek